tirsdag den 4. december 2012

Taske Kage

Min Svigerindes datter havde fødselsdag og jeg skulle lave en kage hetil. Havde længe gået i hovedet med hvilken kage det skulle være denne gang , hvordan den skulle se ud med farve , detaljer og det hele. Jeg endte dog med at blive ret skuffet over min kage , som skulle være en guld taske, men som blev langt fra det resultat jeg havde i hovedet grundet tidsmangel og at den var noget sværere at lave end forventet.
Men en kage blev det dog til, så den flotte taske fra mit hovede må vente til en anden god gang.

Indholdet i denne taske kage er:
Mudcake Bunde
Hindbær Mousse
Toblerone creme
Som er blevet smurt op med Nutella smørecreme og overtrukket med Hvidt fondant , som er farvet med Dark gold metalic food paint.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar