lørdag den 27. april 2013

Kage med 3 blandet tema :-)

Da min stedbror havde fødselsdag , var jeg endnu engang så heldig at få lov til at skulle lave en fin kage. Ville selvfølgelig lave en kage som passede på ham, men da jeg kunne forbinde ham med 3 forskellige ting/emner og ikke kunne vælge hvilken en af dem jeg skulle lave kagen i, blev det til en kage med 3 emner på.
Da han er i gang med kokke uddannelse skulle der selvfølgelig være noget som passede dertil, og valgte så at lave en kokkehue, som er lavet ud af mudcake og betrukket med hvid fondant som er sat så det laver lidt folder ligesom på en kokkehue .
Da han også er vild med musik og spiller guitar, skulle kagen selvfølgelig også have en guitarpå, og som det sidste to drama hoveder , da han elsker at spille skuespil .

Selve kagen indeholder:
Mudcake bunde
Jordbær mousse
Hvid toblerone creme
Jeg havde denne gang lyst til at skulle prøve med noget andet indhold , så det ikke blev de samme hvergang , og dette smagte lige så skønt :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar