mandag den 24. juni 2013

Fodbold kage

Så skulle jeg lave en fodbold kage til Felix som blev 6 år. Havde dog bestemt at det ikke skulle være en fodbold men en fodboldbane med spiller på. Har set a mange hertil gør det at de købe Wiltons plastik fodbold mål og spillere, men de syntes jeg bare ville være alt for kedeligt, så besluttede selv at ville modellere en fodbold spiller . Min plan var egentlig også at skulle have lavet fodbold mål, men grundet for lidt tid måtte jeg droppe dette . Jeg fik dog modellere en fodbold mand, som jeg havde "givet" Fc Barcelona tøj på da dette er Felix ynglings hold, med nummer 10 på ryggen da dette er ynglings spilleren dog er navnet erstattet med Felix :)

Selve kagen er med Mudcake bunde - hindbær mousse og Toblerone creme, overtrukket med grøn fondant fra Norbak ,



Ingen kommentarer:

Send en kommentar