fredag den 13. juni 2014

Anna "Frost" barbie kage

Min datter fyldte 5 år og skulle have børnehaven hjem til fødselsdag . Hertil skulle vi også have kage, og min datter ønskede sig en prinsesse barbie kage . Her faldt valget på Anna fra disney filmen frost , da det for tiden er den disney film som hitter - og hvad perfekt var at min datter ikke i forvejen havde Anna barbie dukken , så kagen blev lidt en gave i sig selv :) 

Selve kagen blev Mudcake som jeg bagte i Wiltons barbie form og blev opsmurt med Nutella smørecrene. 
Anna barbien fik plads i kagen og blev pyntet - dog mangler en masse detaljer på kjolen- som tiden ikke var til at lave og dem jeg nåede var jeg ike helt tilfredse med .
Men kagen blev færdig og min datter blev meget glad som var det vigtigste .









Ingen kommentarer:

Send en kommentar