mandag den 5. november 2012

Min første fondant dekorations kage :)



Min allerførste dekorations kage med fondant blev denne fine Hello Kitty kage til min søsters fødselsdag, som jeg fik overtalt hende til at måtte lave :) Dog uden at fortælle hvilken slags kage det skulle være :)
Her gik valget på Hello Kitty da min søster altid har haft en svaghed for denne søde kat , så selvfølgelig skulle det da være sådan en.
Det bedste med disse flotte kager er at man kan lave dem med personlighed så de passer til modtageren af dem, og så at skulle overraske uden at afslører tema gør det jo bare endnu bedre :)

Men tilbage til denne fine Hello kitty kage som er lavet på bagte lagkagebunde i en springform og som derefter er blevet lagt op med et lag med lækkert Hindbær Mousse og Toblerone Creme skiftevis med lagkagebunde  Hvorefter kagen er blevet smurt op med Smørecreme og overtrukket med hvid fondant på den ene side af kagen og rød fondant på den anden side.
Kagen er pyntet med en Hello Kitty som jeg har skåret ud i fondant med en udprintet skabelon og pyntet, Blomster og navn og tal er lavet med udstikkerer i fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar