onsdag den 1. januar 2014

Bamse og kylling kage .

Så blev min lille prins 1 år - og selvom han måske er ligeglad , skulle han da bestemt have en kage alligevel , og den skulle selvfølgelig være med bamse og kylling :) 
Jeg havde dog valgt at hans første lagkage skulle være rigtig lagkage , som derfor blev til alm lagkage med banan og min ynglings med blåbær, så den pyntede fondant kage måtte blive ud af chokoladekage .
Jeg delte derfor chokoladekagen over i bunde , og samlede den til bamses hus som blev betrukket med fondant som jeg havde skåret ud i brædder dør , tag , osv. Desværre havde jeg ikke en træ præger som jeg ellers gerne ville have haft brugt på brædderne . 
Ude foran huset kom Bamse , kylling og ælling til at sidde, som jeg havde modelleret i fondant :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar