søndag den 26. januar 2014

Kage med vaffelrør.

Min mormor havde fødselsdag , og havde spurgt om jeg ikke ville lave en kage / dessert , og selvfølgelig ville jeg da det :)
Og tænkte at her ville det passe at lave en kage med vaffelrør og frugt, som jeg syntes er en af de kager som man bare skal prøve at lave :) og så "slap" jeg også for fondanten denne gang :) 

Selve kagen er en chokoladekage som jeg fandt på nettet , da jeg søgte efter inspiration på nettet efter lignende kager .
Af indhold var der lag med tobleronecreme og hindbær mousse . Siderne blev pyntet hele vejen rundt chokolade vaffelrør . 
Toppen af kagen fik et lag hindbær mousse så frugten bedre blev siddende . Af frugt havde jeg valgt at pynte med Hindbær, Brombær og blåbær og så skulle der selvfølgelig også være nogle mørkechokoladekringler på :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar