søndag den 26. januar 2014

Flødeboller

Skulle selvfølgelig også prøve at lave flødeboller selv , og fandt en opskrift på Odense , som var nem og uden for mange ingredienser :) desværre blev det til nogle lidt grimme flade flødeboller , da skummet faldt lidt sammen da jeg skulle pensle den smeltede chokolade på, så det skal jeg vidst øve mig lidt i at lave :) men smagen blev ganske fin , og det var jo det vigtigste :)
Jeg valgte at overtrække de fleste af flødebollerne med mørk chokolade og pyntede nogle af dem med kokos mel og krymmel og så blev det også til et par stykker overtrukket med hvid chokolade , som dog var lidt sværre at overtrække med .

Næste gang når jeg skal lave flødeboller må jeg prøve at  putte skummet/ fyldet på så det bliver højere og ikke falder sammen :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar